Praktisk sjov undervisning, men ikke bare for sjov

En fri fagskole bygger på god praktisk undervisning, og hvad er så en god undervisning?
På Vordingborg Fri Fagskole er god undervisning, en undervisning der prikker til din nysgerrighed, der provokerer dine holdninger, der inspirerer din måde at se livet på. Hos os er en god undervisning et stærkt og positivt samspil mellem dig og din lærer.

Vi nyder at undervise, og vi har ambitioner med vores undervisning!

Vi forventer, at du vil være en del af vores undervisning, og vi forventer, at du kommer til Vordingborg Fri Fagskole, fordi du gerne vil blive dygtigere.

Vi er fuldstændig ligeglade, med hvor god du er, når du kommer, bare du har ambitioner om, at du vil udvikle dig!

Vi er stolte af vores undervisning og vi går op i at tilbyde dig de bedste rammer, faglige samt praktiske udfordringer gennem levende og inspirerende undervisning.

Vordingborg Fri Fagskole tilbyder forskellige linjer af 43 ugers varighed.